02 Temmuz 2024

Düşüncə

1971-ci ildə Türkiyədə anadan olan. Kövsər Yaşıldaş təsəvvüf, ezoterizm, uşaq və gənclik, elm-kütləvi mistik olmaqla türk, ingilis və Azərbaycan türkcəsində 25 kitabın müəllifidir. Müəllifin öz səsi ilə İngiltərədə audio kitabı çıxmışdır. Onun ən son 2017-ci ildə İngiltərədə nəşr etdirdiyi İbn Ərəbi haqqındakı kitabı dünya kitabxanaları və universitetlərində Akademik kanal vasitəsilə satılır. ” “Mənsur Həllac.Ənəlhaq”,”Atlanta işarətli uşaqlar”,”Ledun elmi Hayy”,”Arif üçün din yoxdur”, “Tövhid sirləri.Mövlana öyrətisini qavramaq”, “Tor” və s. adlı kitabları maraqla oxunmaqdadır.

Yaradılış haqqında necə düşünürsən? Heç düşündünmü? Ruhun maddə ilə əlaqəsi, ruh və maddənin ilahi vəhdəti  aləmlərdə hərəkətliliyi təmin edir. Bu, Yaradanın ən böyük möcüzəsidir. Materiya ilahi ölçüdür.

18 min dünya deməklə riyazi anlayış yaradılıır. Yaradanın sonsuz yaradıcılığı, hüdudsuz hökmranlığı və mənəvi gücü “Kun” əmri ilə sonsuz dünyalar və sonsuz ölçülər yarada bilər. Ən çox ilişib qaldığımız, anlaya bilmədiyimiz, beynimizə girməyən anlayış budur. Xətti düşüncə tərzi. Biz ardıcıl düşünməyə öyrəşmişik. Məqalələrdə giriş, inkişaf və nəticənin qavranılması kimi. Bu, doğuldum, böyüdüm və öldüdüm anlayışına bənzəyir. Sanki evdən çıxdım, maşına mindim, gedəcəyim yerə çatdım düşüncə tərzi kimi. Keçmiş, indi və gələcək anlayışı kimi. Yəni biz ardıcıl zaman anlayışındayıq. Bu ardıcıl zamanın anlayışı bizi xətti düşüncə tərzində düşünməyə məcbur edir. Bu qavrayış ağılı zəbt etdi. Çünki bizə belə öyrədilib. lakin Kainat xaotik bir şəkildə işləyir. Uca Yaradan kainatda sabitlərlə, məxluqlar isə dəyişənlərlə kainatda mövcud olmağa davam edirlər. Sanki biz Yaradanın Kün dediyini və 15 milyard il keçdiyini düşünürük. Bu kimi bir şey xətti düşüncə tərzidir. Halbuki, Kainatın mahiyyətində Kun əmri Ani Zamanda verilmişdir və bütün canlılar bu Ani Zamanda mövcuddur. Yəni keçib geden bir zaman yoxdur. Biz hələ də Kün əmri ilə varlıq içindəyik və Yaradanın səsini eşidirik.

​ Sonsuz dünyaların və sonsuz ölçülərdə həyatın olması mümkündürmü? Biz insanlar, Allahın sonsuz gücünü məhdudlaşdırmış olmarıqmı? Təbii ki, sonsuz aləmlər, sonsuz ölçülər və bu ölçülərdə sonsuz formalarda və müxtəlifliklərdə var olma qabiliyyəti olan varlıqlar mövcuddurlar. Bundan əlavə, ölçülərarası təbəqələrdə ilişib qalmış  itmiş ruhlar, bədənlənmə qabiliyyəti olmayan enerjisel varlıqlar var. 

Onlarla qarşılaşmaq xüsusi bir düşüncə tərzidir. Biz onsuz da, An Zamanda bir yerdəyik. Xaotik sistemdə hər şey bir-birinə qarışıq və birlikdədir. Onların arasında sərhədlər var. Pərdəlidir. Bu pərdələr Allahın Sevgi Qanunu və İlahi Eşqlə qısıtlanmışdır. Bir-birinə müdaxilə olsaydı, həyat bu qədər gözəl və mənalı ola bilməzdi.

Eyni anda doğuş bir elmdir. Kainatda ardıcıl bir doğuluş yoxdur. Ardıcıl zaman olmadığı kimi, ardıcıl doğuşdan da danışmaq mümkün deyil. Mən Reenkarnasiya, Təkrardoğuluş, Yenidən Doğuluşdan danışmıram. Bu məlumat ədəbiyyatda olan, haqqında geniş danışılan inanc və inancsızlıq qavrayışlı məlumatdır. Orada insanlığa uyğun və dünya həyatına uyğun məlumatlar var. Ancaq insani şəkildə. Beləliklə, orta səviyyəli məlumat. O, orta səviyyədən kənara çıxa bilmədi. Yenidən Doğuluş, Təkrar Doğuluş, Reenkarnasiya ardıcıl doğuluşu təmsil edir. Dediyim ardıcıl ruhlar köçü deyil. Ölümdən sonra yenidən doğulmaq, ölmək və yenidən doğulmaq və bunun sonsuza qədər etmək davam etməsi xətti düşüncə tərzidir. Lakin qeyd etdiyim elm fərqli məlumatlar da gətirir.

Eyni Anda doğuluş bir elmdir. Mən, Eyni Anda sonsuz bədəni canlandıran  və   təcrübələr yaşayan Ali Ruhun gücündən danışıram. Ruhun gücü milyonlarla bədəni eyni anda canlandırmağa qadirdir. Zamanın gücü milyonlarla cəsədin taleyini həll edə bilər. Maddənin gücü milyonlarla dəfə formalaşdırıla bilər. Və hamısı eyni anda baş verə bilər. Qurani-Kərimdə Eyni Anda Doğuluş elmini dəstəkləyən ayələr var. Ruhumuz haradan gəldi? Bu, Allahın Ruhunun gücündən deyilmi? Yəni hamımız Allahın ruhunu daşımırıqmı? Sənin o, qüdrətli ruhun bizə üfürülmədimi? Elə isə bəs niyə ardıcıl düşünməyə, xətti düşünməyə davam etməliyik?

“Hicr” surəsinin 29-cu ayəsində “səvveytuhu və nəfəhtu fihi min ruhi” şəkil verdim və ruhumdan o şəklin içinə üfürdüm.

Səcdə surəsinin 9-cu ayəsində “səvvahu və nefeha fihi min ruhihi”  surət verdi və  ona Öz ruhundan üfürdü.

“Səd” surəsinin 72-ci ayəsində “sevveytuhu və nəfahtu fihi min ruhi”   şəkilləndirdim və ona ruhumdan üfürdüm.

Allahın ruhundan üfürülən və formaya malik olanlar ruhun sonsuz yaratma gücünə malikdirlər. Ruhun qüdrəti Ani Zamanda, sonsuz ölçülərdə və sonsuz aləmlərdə formalaşan və şəkillənən varlıqları canlandıra bilər.

​ Qurani-Kərimin Nisa surəsinin 1-ci ayəsində “halakakum min nəfsin vahidətin” vəhy edilmiş tək bir nəfs yaratmışdır. Tək bir nəfs. Çoxlu nəfslər yox. Ardıcıl nəfslər yox. Daima doğulan nəfslər yox. Ayənin sonunda belə vəhy edilmişdir:”Hələkə minha zevceha”- qadınını tək nəfsdən yaratdı. Çox aydın və açıq ayədir. Ərəbcə oxunsa belə, eyni məna çıxır. Qadının tək nəfsdən yaradılması.Tək nəfs müxalif olaraq bir-birinin tamamlayıcısı olaraq mövcuddur. Ayənin davamında “besse minhuma marjen kesiran ve nisaa”- hər ikisindən kişi və qadınlar törətdi. Besse -törətdi deməkdir. Tək bir nəfsdən və onun həyat yoldaşından törədilən ricalen, yəni kişilər və nisaa, qadınlar. Bu gün görünən bütün qadın və kişi varlıqlar tək bir ruhdan və onun qadınından yaranmışdır.Törədilməklə yaradılmağı qarışdırmamalıyıq. Çünki bu ayədə açıq-aşkar məlumat var. Şəms surəsi, ayə 9, “nəfsin və ma sevvaha” – And olsun nəfsə və onu şəkillənməisinə. Qurani-Kərim ruha və onun formalaşmasına and içir. Əvvəlki ayələrdə şəklə (formaya) üfürülən Allahın ruhu nazil olmuşdur. Şəkillənən tək nəfsə üfürülən ruh və bu tək nəfsdən yaradılan qadını, yəni həyat yoldaşı və bu ikisindən törədilən kişi və qadınlar. Yəni kainatda görə bildiyimiz Kişi və Qadın, yəni erkək və dişi olan bütün varlıqlar.

Eyni zamanda doğuluş, Ruhun gücü və qüdrəti ilə bütün zaman və məkanlarda müxtəlif şəkil və formalarda tək bir ruh, tək bir nəfs ilə törədilən qadın və kişi varlıqlarda təzahür etməsi elmini izah edir.

Kainatın daim genişlənir anlayışı tamamilə elmə əsaslanır. Təbii ki, kainat daim inkişaf edir. Çünki Ruh daim yaşayır və yaşamağa davam edəcəkdir. Bu təcrübələri yaşamaq üçün Maddənin substansiyası ilə Ruh substansiyasının birgə əməkdaşlığı nəticəsində yeni təcrübə sahələrinə ehtiyac var. Yeni dünyalar, yeni mühitlər, yeni ortaq ictimai şüurlar. Ruhun gücü sonsuzdur. Çünki o, Mütləq Tanrının özünün təzahürüdür. Allahın qüdrətinin Ruh olaraq təzahürü. Ruhun gücü və Materiyanın gücü ilə yeni təcrübə sahələri açıldıqca, bu yerlərdə əbədi həyatlar mövcud olmağa davam edir. Zamanın substansiyası da əbədi həyatların taleyini təyin etməkdə böyük gücə malikdir.

Kainatın hər zərrəsi həyatla doludur. Kimsə əksini deyə bilərmi? Deyərsə, o, Yaradanın gücünü məhdudlaşdırar. O, yer üzündə insanları, sadəcə olaraq, yaratdı və bu səkkiz milyardla məşğul olan bir Yaradıcıdır. Bu fikir bir az real deyil? Yəni bu qədər güclüdürmü? Onun hökmranlığı bundan ibarətdirmi? Qalanları boşluqlar və lazımsız yerlərdir? Xahiş edirəm, hər birimiz bunu ürəyimizdə sorğu-sual edək. Təbii ki, heç kim tək deyil. Görə bildiyimiz həyat kainatın hər yerində eyni olmalıdırmı? Halbuki, dünyamızda belə naməlum həyat formaları var. Hətta bədənimizdə belə naməlum həyat formaları var. Biz hələ okeanın dibində nə olduğunu bilmirik. Biz hələ yerin mərkəzində və yerin altında nə olduğunu bilmirik. Keçmiş qədim sivilizasiyalar haqqında hələ tam məlumatımız yoxdur.

Sonsuz həyat formaları, sonsuz aləmlər, sonsuz ölçülər, sonsuz təbəqələr arasında mövcud olan enerjsel varlıqlar. Ruhun gücü Eyni Anda (Sinxron) Doğuluş vasitəsilə bütün zərrəciklərin bilgisini alır və sonsuz formalara həyat, can verir. Bu çox yüksək səviyyəli bilgidir. Biz dünyəvi ağlımızla bunu heç vaxt anlaya bilmərik. Biz bunu ancaq qəlbimizlə və ruhumuzla hiss edib anlaya bilərik.

Keçmiş, gələcək və indiki məfhumlar tamamilə dünyəvi məfhumlardır, lakin hər hadisə, hər mizansa elə anda baş verir. . Belə olmalıdır. Onun belə bir öhdəliyi var. Başqa cür ola bilməz. Çünki nə qədər ki, ağıl öndədir, inandırmaq istəyir. İnanmaq üçün ardıcıl zaman, ardıcıl doğuşlar, ardıcıl ölümlər, ardıcıl yaradılışlar ağılla başa düşülməlidir. Yalnız qəlbi və ruhu olanlar təfəkkürlə hər şeyin sonsuz ölçülərdə və sonsuz aləmlərdə Tək bir formalaşma ilə mövcud ola biləcəyini dərk edə bilərlər.

Biz doğulmamışdan əvvəl harada idik? Öləndən sonra hara gedək? Hardan gəldik, hara gedirik kimi sualların cavabları bütün ehkamlar, dinlər, fəlsəfi və səmavi dinlər tərəfindən cavablandırılmışdır. Bununla belə, qəti sübut yoxdur. Beləliklə, öldükdən sonra hara getdiyimiz və doğulmamışdan əvvəl haradan gəldiyimizlə bağlı qəti bir dəlil yoxdur. Amma bir inanc var. Yəni inancınız və imanınız sizin reallığınız və gerçəkliyiniz olmaqdadır. Nəyə inanırsansa, o sənin reallığın və gerçəkliyindir və bunlar müvəqqəti bir müddət üçün sənin iman və inancın olur, sonra başqa şeylərə inanıb iman edə bilərsən. Çünki inanclar və inanclar siz irəlilədikcə inkişaf edir, dəyişir və müxtəlif ölçülərə çatır. Ancaq inkişaf etsəniz də, dəyişsəniz də, doğuşla, ölümlə və nəfəs almaqla həyata gəldiyiniz bilgisi dəyişmir. Dəyişməyən mahiyyət olan həqiqət, eləcə də dəyişən və keçici, yəni müvəqqəti olan gerçəklik və realitedir. Gerçəklər dəyişə bilər, reallıqlar dəyişə bilər. Bu gün sevdiyiniz, inandığınız hər şey sabah sizin üçün heç bir məna daşımaya bilər. Bunun kimi. Çox vacib məsələ olduğu üçün bir müddət bunun üzərində dayandım. Dəyişən təbiətiniz var. İçində olduğunuz hal və hallar daim dəyişir, inanclarınız daim dəyişir, lakin metamorfoz (başqalaşma) olaraq deyil, qavrayışınız dəyişdiyi üçün inkişaf edir və yenilənir, çünki qavrayışınız inkişaf etdiyi üçün titrəşiminiz artır. İnsan bir yerdə dayanmayan və daim yeriyən varlıqdır. Siz gəzən varlıqsınız, bütün bədənlərinizlə, bütün fəlsəfi və əqli quruluşunuzla gəzən varlıqsınız. Gəzən inanclar və yeriyən inanc ölçüsü. Amma həqiqət dəyişmir. Doğulduğunuz, öldüyünüz və nəfəs alaraq can qazandığın bilgisi həqiqətdir. Ancaq yaradılan tək bir nəfsdən və nəfsin şəkillənənə üfürülən Allahın ruhu  və  o yaradılan tək nəfsin yaradılmış zövcəsi ilə törədilən  kişi ve qadınlar şəklindəki bütün varlıqlar elmi bir həqiqətdir.

​ Biz həmişə birlikdəyik. Biz həmişə bir yerdəyik. Biz ayrı deyilik. Ayrı kimi görülməlidir. Əgər belə olmasaydı, heç kim işə gedə bilməz, heç kim evlənə bilməz, heç bir ağac bar verə bilməz, heç bir heyvan çoxalmazdı. Xaotik düşüncə tərzində hər şey bir yerdə və birlikdədir. Kvant Elminin ən böyük faydası bu olmuşdur. Bu, biz ağılla inandırmağa çalışırıq deyə, hələ də tam başa düşülməyib. Ona görə də ruhumuz rahatlıq tapa bilmir. Qətllər davam edir. Qırğınlar, müharibələr gedir. Sən öldürdüyün adamsan. Ölən sənsən. Və öldürənsən. Bu anlayışa çatanda hər şey bitər. Zülüm edən də sənsən, zülüm olunan da sənsən. Bu anlayışa çatdıqda zülüm bitər. İndi Eyni Anda Doğulüş haqqında biliklərin qəlbimizdə yerləşməsi və bu reallığa çatmağın vaxtıdır.

İndi gələk insanlara. İnsan bu şüurda haradadır? Özünə aid olan ruhu, ağlı və ürəyi olduğunu düşünür. Lakin onların hər biri ilahi bütövlükdən qidalanan qismi bir formalaşmadır. Bədən maddə ilə qarışdıqda, bütün mövcud incə titirəşim enerjisel quruluş da öz ilkin vəziyyətinə qayıdır. Bəs bütün bu yaşananlar, bütün bu xatirələrə, bütün bu təcrübələrə nə olur? Zibil olmur. Onların hər biri birləşmiş ərazidə qeydə alınır. Vahid qorunan sahə adlanan Lövhi Məhfuzda sizin öz  otağınız var. Nə etsən, Orada qeydə alınır. Sizin etdikləriniz oradadır. Bu qismi mahiyyət sizə məxsusdur. Bu sizindir, lakin təkmilləşdirilməyə açıqdır. Həmin inkişaf eyni anda istədiyi qədər bədəni canlandıra bilər. Maddə buna imkan verir. Sadəcə, həqiqətini öyrənmə. İstədiyin qədər zəmin. Yayılan və düzlənən bir dünya, yəni zəmin. Budur, maddə mühiti, maddə platformaları, sonsuz və qeyri-məhdud bir azadlıq sahəsi. Yetər ki, sən həqiqətini öyrənib bilməyəsən. Onu sənə verməz. Əşyanın həqiqəti, yəni materiyanın həqiqəti. Yalnız Ama ölçüsündəki Mütləq ona aiddir. Ondan başqa heç kim bilmir. Heç bir varlıq şeylərin həqiqətini öyrənə bilməz. Bax, bu bir cazibədir. Bu cəzb aləmidir. Bu sevgidir. Maddəyə təkrar-təkrar cazibə yaradır. Siz də bu cazibənin qapılırsan. Maddənin həqiqətini öyrənmək istəyi ilə sonsuz cisimləri eyni anda canlandıra bilir. Əşyanın həqiqətinə ən yaxın bilgi budur; onun daxili sirrini sizə deyə bilərəm. Kainatdakı hər bir hissəcik əlaqəlidir.  Və bu əlaqədən Vilayət hakimiyyəti xəbərdardır. Əlaqə Haqqın əmrlərinin hər səviyyədə ötürülməsi və yerinə yetirilməsidir. Buna əşya elminin həqiqəti deyilir.

Bəs burada günahla savab, axirətdə cənnətlə cəhənnəm əlaqəsi haradadır? Bu çox həssas məsələdir. Qeyd etdiyiniz anlayışlar, əslində, dayanacaqlardır. İstəsən min il də, bir anlıq da orada qala bilərsən. Amma cənnət, cəhənnəm, axirət, günah və yaxşı əməllər, sadəcə, dayanacaqlardır. Varlığın vaxt keçirdiyi, biliyini həzm etdiyi və öyrəndiklərini sintez etdiyi dayanacaqlardır. Etdiklərinlə təkbətəksən. Sizin qismi ruhunuz vicdan ölçüsü ilə üz-üzədir. Kainatdakı maddə qanunlarında hökmranlıq yoxdur. Bir varlığın digəri üzərində səlahiyyəti yoxdur. Qadağanı. Amma insanlar bunu pozur. Əgər ehtiyacından çox şeyə sahib olmaq istəsə, bu qayda və qanunu pozmuş olar. Budur, günah. Sonra onun qismi ruhu vicdanı ilə hesablaşır və qanuna uyğun bir həyat sürmək üçün bədənləri yenidən canlandıra  bilir. Onların hesablaşdığı yer, axirət adlanan stansiya. Əgər orada məsuliyyət daşıdığı şeylərin hesabını ağır verirsə, bu cəhənnəm dayanacağı, maddə ilə uyğunluq içində yaşamışsa, cənnət ölçüsündə bir dayanacaqda vaxt keçirə bilər.

Bu məlumat çox yüksək səviyyədədir. Dinlərin üstündə. Təbii ki, biz bir dinə etiqad edirik. Tam imanımız var. Bununla belə, bu məlumatı beyninizdə saxlamağa icazə verilir. Düşüncə, sonsuz ölçüləri əhatə edən bir quruluşdur. Həmişə eyni şeylərə diqqət yetirirsə, yorulur və usanır. Yenilik tələb olunur. Təzələnməsi lazımdır ki, fikir bədənin olan ruhunun zənginliyindən ilhamlansın.

Yaradılış haqqında necə düşünürsən? Heç düşündünmü? Ruhun maddə ilə əlaqəsi, ruh və maddənin ilahi vəhdəti  aləmlərdə hərəkətliliyi təmin edir. Bu, Yaradanın ən böyük möcüzəsidir. Materiya ilahi ölçüdür. Ruh da ilahi ölçüdür, hər ikisi Kün əmrini verəndən bir o qədər uzaqdır. Ruhun hüdudsuzluğu və ölməzliyi, maddənin keçiciliyi və illüziyası və faniliyi bu yaradılışı əbədi edir. Sonsuz sayda obyekt -varlıq yoxdan yaranır və öz mənşəyinə qayıdır. Bu, yenidən doğuşun şüur ​​üzərində, təkrar bədənlənmənin isə şüur ​​üzərində qurulduğunun sübutudur. Sizə bunu demək istəyirəm, yenidən doğuluş müxtəlif bədənlərdə fərqli həyatlar yaşamaq deyil, ruhun o bədəndən bu bədənə keçməsi deyil, bu gün mən daşa bədənləndim, sabah pişikdə həyat tapacam, sabah insan olaraq gələcəm zənginliyi  yaşayacağam, öləcəm və yenidən şüur ​​yaşayacağam, bu, çox sadə və bəşəri bir yanaşmadır. İndi sizə daha yüksək pərdədən səslənəcəm. Bu işin çox aşağı səviyyələri də var, yüksək səviyyələri də. Bir bədəndən digərinə keçərək  və müxtəlif şəxslər kimi təkrar-təkrar doğulmaq bilgisi bəşəri bir bilgidir, çaşqınlıq yaradır. Çoxlu suallar yaradır və heç cür həqiqətə çata bilmirsən. Mən sizə deməyə çalışıram ki, bundan daha, daha yüksək səviyyələri var.

Reenkarnasiya nə inanc, nə fəlsəfə, nə doktrina, nə də təəlimdir. Həmişə belə izah edilib və çaşqınlıq yaranıb. Beynə yanlış məlumatlar dolduruldu. Və sizə təvazökarlıqla deyirəm ki, yenidən doğuluş bir şüurdur. İlahi yüksək səviyyəli şüur. Yenidən doğulmaq isə kainatın qanunlarında, yəni Lövhi Məhfuz hüdudlarında, bu morfik nizamda, vahid sahədə bir qanundur. Qanun. Suyun qaldırma qüvvəti, yerin cazibə qanunu olduğu kimi, yenidən doğulmaq da qanundur. Kaş ki, bunu belə izah etsəydilər, indi bu qədər cavabsız suallarla üz-üzə qalmazdıq.

Yenidən doğuş şüurun şüurlanmaya doğru davamlı hərəkətidir. Biz indi bilirik ki, 80 illik dünya zamanında şüur ​​və şüurlanmanın ​​mümkün olmayacaq. Mən dünya saat qurşağı dedim, lakin dünya saat qurşağından başqa müxtəlif vaxt ölçüləri var. Üstəlik, sən bu dünyada təcəssüm etmirsən, amma eyni anda minlərlə planetdə müxtəlif həyatlarla canlanır və nəfəs alırsan. Ola bilsin ki, bunu indi hiss etmirsən, bəli. Çünki həyata qapılmaq mümkün olmaz. Yemək bişirə bilmirsən, işə gedə bilmirsən, yeyə bilmirsən, yata bilmirsən, buna görə depressiyaya düşürsən. Bütün diqqətini dünyaya cəmləmək üçün pərdələr olmalı idi. Şüurunuz ilahi səviyyəyə çatdıqda, bütün kainatda baş verənlərdən xəbərdar olacaqsınız.

Yenidən doğuluş həqiqət və enrensel qanundur. Təbiət daim özünü yeniləyir və hər yaz yenidən doğulur. Qışın dərin yuxusundan oyanıb yenidən həyata salam deyir. Bütün canlılar hər dəfə dərin yuxudan oyananda yenidən doğulur. Biliyi həzm edəndə və biliyin əslinə yiyələnəndə yenidən doğulursan. Yenidən nəfəs alırsan. İnsan hər nəfəsdə yenidən doğulur. Bu dərsin ilk dəqiqəsində siz başqa şüurda idiniz, lakin bu saatda bir neçə dəfə yenidən doğulmusunuz və indi başqa şüurdasınız. Bu sevgi səyahətidir. Yenidən doğulmaq sevgi səyahəti deməkdir. Yenidən doğuşun məqsədi ilkin bədənə, yəni həqiqət bədəninə çatmaqdır. Ona görə də ruh ölümü dadır. Dadmaq burada paroldur. İtmək yox, ondan həzz almaq, yəni bilik əldə etmək. Ruh ölüm elmindən xəbərdar olur. Ta ki, ölümün bir reallıq olduğunu anlayana qədər. Həyata keçirildiyi anda ruh ölməz olur və ilkin bədənə bağlanır. Burada izah etməli olduğum bir şey var: ruh və bədən tamamilə fərqlidir. İnsanın bədəni, yəni ruhu var. Ruh bədənə həyat verəndə, ruh maddə qanunlarına uyğun olaraq formalaşır. Çünki ruh bədənə güc verir, amma cahildir. Bunu öyrətmək lazımdır. Ruh bədəni proyeksiya etməyə başlayanda maddənin cazibəsindən qaynaqlanan ruh işə düşür. Ruh insanlara əmanət edilmiş bir maddədir. Ruh bədənin içində həbs olunur. Halbuki o bədəndə öləndə, yəni yenidən məşq edib oradan çıxarılanda, yəni yenidən doğulur, bədən daxilində ölümün sirrinə çatdıqda, yəni bədəndə ölümü daddıqda, torpağa qarışmadan fani ruh (nəfs) bədəni ölməz bədənə çevrilir. Nəfs bədən enerjisinin müqəddəsliyinə çatır, yəni ilkin Bədənə çatır. Və ruh əhli və müdrik olur və artıq ölümü dadmağa ehtiyac duymur. Əgər ruh bədəndə ölümü dadırsa, torpağa qarışmadan o bədəni əbədiləşdirir. Sonra fani ruh bədəni ölməz bədənə çevrilir. Bu, yaranma elmidir. Mövzunun əvvəlində qeyd etdiyim kimi, işlərin həqiqətinə çatılır. Bu vücuda gəlmək şeylərin elminə çatmaq, bilmək və dərk etməkdir.

Sənin ruhun cahildir və əhliləşdirilməyə ehtiyacı var, bunu etməsən bir müddət sonra ölümü dadmaq üçün torpağa qarışacaq. Yəni ölüm hadisəsi. Həyatın sonu. Amma bu baş verməyə bilər. Nəfsini ram etdikdə, torpağa qarışmamış ölmə halını anlayacaqsan və ölümü dadanlardan olmayacaqsan. Sənin fani nəfs vücudun artıq torpağa qarışmayacaq. Bu o deməkdir ki, fani ruh hələ sağ ikən bədənin ölümünü dadacaqdır. Bu bir elmdir. İnsanlar bütün həyatlarını bu biliyi yaşamağa sərf etdilər və bu mümkün oldu. Əhliləşdirilmiş ruh bədəni orijinal bədənə çevriləcək və ölməz olacaq. O, ölümü dadmağın idrakını bilmiş olacaq. Bilmək ölçüsü. Nümunə olaraq Qurani-Kərimdə həmişə abdu, yəni gənc olan, cəmiyyətdə Xızır adlanan nümunəvi insan modeli var.

Siz yalnız ürəyinizlə dərindən düşünərək və düşünərək Eyni Anda Doğuluş haqqında məlumatı dərk edə bilərsiniz. Unutma ki, qadağaları qoyan sənsən. Yaradan sizə heç bir qadağa qoymayıb, sadəcə, təcrübə sahələri açıb. O sizə yol göstərdi. Amma səni məcbur etmədi. Seçdin və getdin. Etdiyiniz hər şey üçün özünüz cavabdehsiniz. Ruhun isə sevgi ilə əbədiyyətə doğru addımlayır. Siz də ruhun gücündən güc qazanırsınız.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir